#شیر،خشک
#مای بیبی
#سرلاک
مادر و کودک

تصویر
۱۲ پاسخ

راست میگه بچه کادو خوشگذرونی براش مهمه یه مهمونی ساده ۶ تومن میره

من با نظر همسرت موافقم

اینطور تولدا برای بچه جذابیتی نداره فقط به بزرگترا خوش میگذره روز تولدشون ببریدشون جایی مه بهشون خوشبگذره خانه بازی یا طبیعت نمیدونم هر جا که بچهاتون دوستدارن

من باشم خانوادگی میگیرم خانواده ی کوچیک خودم و یا دوستاشون و دعوت میکنم چون بچه باید لذت ببره نه بزرگ تر ها و نظر همسرت بهتره با احترام

بهترین نظرو داده همسرت

به حرف شوهرت گوش بده

عزیزم تابان کوچولو هنوز دورهمی و بودن فامیل براش مهم نیست بازم بزرگتر بشه حضور دوستاش براش مهمه الان بنظرم حق با همسرته ببین همین مبلغ میتونی یه طلای سبکی واسش پس انداز کنی عوضش عکس بگیر یادگاری بمونه

آتلیه خیلی خوبه چون یادگاری براشون میمونه عکسا و‌خیلی قشنگه چون الان درکی از تولد ندارن من پسرمو‌ برا ۱ سالگیش بردم آتلیه و خیلی راضی بودم

شوهرت درست میگه تو این وضعیت اقتصادی اون پولو واسه بچه ات نگه دار یه چیزی بخر که دوس داره یا جایی که دلش میخواد ببرین

بلخشید ولی میشه بگین چه کاری راه انداخت؟

نمیشع خانواده خودتون دوتا تنها باشه؟

بالاخره باید بابای بچه ها هم. راضی باشه وگرنه کوفتت میشه همه کارهارم باید بکنی اخرسرم میگه ایکاش خودمون بودیم، یکم باهاش حرف بزن راضیش کن اگه نشد همون اتلیه و عکسو کیک چهارتایی بگیر سعی کنید خوشبگذره مهم عکسو حس خوبه اونروزه❤️🙏🏻

سوال های مرتبط