شیرخشک مای بیبی شیرخشک شیرمادر سرما خر است

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم یه سیب درختی و قشنگ بشور کامل بندازش تو یه قابلمه و یکم گلاب بریز بزار نیم ساعت بجوشه بعد پوستو هستشو جدا کن و با یکم از آبش میکسش کن و گرم گرم بخور عالیه

شربت سیتریزین هر ۸ ساعت

نشاسته تو شیر گرم یاآب ولرم بریز بخور .عسلم خوله

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی