۵ پاسخ

یکی از اقوام با آیودی باردار شد

به بعضیا نمیسازه من چند سال پیش گذاشتم خونریزیم ۱۴ روزه شد خیلی بد بود ۶ ماه نگه داشتم ولی بدتر میشد آخرش درآوردم

اره عزیزم برا من که بهترین روش بود راضی بودم

مادر شوهر من ۱۴ سال دستگاه داشت فقط نباید چیزای خیلی سنگین بلند کنی

سوال منم هست

سوال های مرتبط