هاشمی آشتیانی تو تخت جمشید میگن چیزی نمیگیره
دکتر من زیر میزی میگیرع و فقطم بیمارستان مریم میره که خصوصی میگیره
دکتری ک زیر میزی نگیره
بیمارستان خصوصی میره ک الان ۷۰ ...۸۰ ملیونه
هیچ فرقی نمیکنه
اونایی ک زیر میزی میگیرن بیمارستان دولتی میرن
منم دنبال دکتریم تو کرج ک سزارین شم زیر میزی نگیرع تو این گرونی مملکت🥲🙁 ولی پیدا نکردم
دکتر من ۶سال پیش که خیلی سخت میگرفتن واسه سزارین میگفت من نمیگیرم.
قرار بود مند سزارین کنه یه روز زودتر دردم گرفت خودش دنیا اومد طبیعی شد.
ولی الانم نمیدونم میگیره یا نه،
دکتر خندان زرندی نژاد، یه پرس و جو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.