#گهواره
#سونو
#انتی
#آنومالی

تصویر
۴ پاسخ

خیر

آخه جواب سونو با اون آزمایش معتبر میشه
هیچ کدوم بدون اون یکی ارزشی ندارن

وای من بارداری دومم همینطور شد فراموش کردم آزمایش داره دکترم بهم نگفت .
فقط سونو رفتم آزمایش نرفتم

مگه گرونه

سوال های مرتبط

مامان بچم ❤️ مامان بچم ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی