۶ پاسخ

داخل خودش شیرخشک داره دیگه نیازی نیست
همون با اب ولرم درست کنید...

داخلش شیر داره و سنگین میشه

فک کنم خودش داخلش شیر داره

من همیشه با شیر درست میکنم

سرلاک از داروخونه میگیری؟سرلاک چی؟خوش طعمه؟چیا داحلشه؟

اره عزیزم من همین الان درس کردم

سوال های مرتبط