دکتر گفت دندون در آوردن تب نداره و مشکل چیز دیگ است .
خیلی تبش رو کنترل کنید خدایی نکرده تشنج نکنه
شاید خونه چرمه دمای بدنش میره بالا
بچه منم بیخوابه اب دهنش میزیزه و همش دستشو میکنه دهنش و سرشیشه رو با لثه میگیره ولی اخه دندون که این سنی در نمیلرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.