۳ پاسخ

دکتر گفت دندون در آوردن تب نداره و مشکل چیز دیگ است .
خیلی تبش رو کنترل کنید خدایی نکرده تشنج نکنه

شاید خونه چرمه دمای بدنش میره بالا

بچه منم بیخوابه اب دهنش میزیزه و همش دستشو میکنه دهنش و سرشیشه رو با لثه میگیره ولی اخه دندون که این سنی در نمیلرن

سوال های مرتبط