۲ پاسخ

هیچی نمیشه دختر من اول ی دونه از پایین در اورد باز رف بالا دندون های کناری رو اول در اورد بعد دوتا دندون وسط الانم یکی از پایبن😂😂

هیچی نمیشه. بچه ها باهم فرق دارن رشدشون هم متفاوته

سوال های مرتبط