به ترتیب کدوم واکسن ها سخت ترن؟ 😭😭

۴ پاسخ

دوماهگی خوب بود ۴ ماهگی ی زره سخت بود

دو ماهگی خوب بود

من ۴روز امروز زدم خیلی بی قراره همش رو پامه😑۲ماهگی سبک بوود

میگن ۶ سنگینه

سوال های مرتبط

مامان ع‍لے اڪبر🐣 مامان ع‍لے اڪبر🐣 ۳ ماهگی