۵ پاسخ

من ماکروفر ، قهوه ساز ، چایی ساز ، آبمیوه گیر گذاشتم

من ایرفرایرو زودپز برقیم روشه چون استفادم زیاده دیگه گذاشتم بمونه

هیچی نزار به نظر من خز شده

من همینطوری گذاشتم کانترو هیچی روش نذاشتم خالی بیشتر دوسداره
راحتم روشو دستمال میکشم هروز

منم همینطور خالیه همینطوری هم بیشتر دوست دارم

سوال های مرتبط