من ماکروفر ، قهوه ساز ، چایی ساز ، آبمیوه گیر گذاشتم
من ایرفرایرو زودپز برقیم روشه چون استفادم زیاده دیگه گذاشتم بمونه
هیچی نزار به نظر من خز شده
من همینطوری گذاشتم کانترو هیچی روش نذاشتم خالی بیشتر دوسداره
راحتم روشو دستمال میکشم هروز
منم همینطور خالیه همینطوری هم بیشتر دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.