خانوما طبیعیه ک من حرکتای بچمو خیلی پایین حس میکنم؟
اخه خیلی پایینه

۴ پاسخ

منم هنوزخیلی پایینه

اره طبیعیه

اره دقیقا

از منم اینجوریه
۴،۵ انگشت زیر نافم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی