پس کی من حرکتای بچمو حس میکنم😣😫

۶ پاسخ

ای وای عزیزم من از 6هفتگی قشنگ لگد هاشو حس میکنم الانم که دوازده هفتم قشششنگ میفهمم داره انگشتاشو باز و بسته میکنه... واقعا یه فکری بکن نکنه بعدا هم دیر راه بیوفته... یعنی یه سری ها انقدررر توهم دارن که به جون بقیه هم هول میندازن...

منم هنوز هیچی حس نمیکنم😩

صبر داشته باش

اگه خلفی باشی به زودی
یهو سوپرایزات میکنه😍

جفتت چیه؟

من ۲۱ هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری