خدایا پس من کی قرار حرکتای این جوجورو حس کنم؟

۹ پاسخ

دقیییقا منم منتظرشم🥺🥺🥺🥺

نگران نباش تنها نیستی
منم حس نمیکنم😂

وای منم همینطورم چقد استرس دارم همش دلم میخواد زودتر برم سونو

منم هنوز احساس نکردم 🥲🥲

منم همینطور استرس دارم

هنوز زوده ،اکه جفت قدامی داری از هفته ۲۱
اگه خلفی داری از هفته ۱۹

خیلی مونده واسه من🥺

من میخوام ۱۷هفته و ۲ روز برم آنومالی بنظرت خوبه؟

زوده حداقل 19ب بعد

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری