۵ پاسخ

یه خانومه دیروز تاپیک گذاشته بود که جنین اومده تو لگن دکترم گفته دیگه نمیشه سزارین کرد و باید طبیعی زایمان کنی استرس داشت میگفت من آمادگی ندارمو اینا البته اولین بارداریش بود

بچه منم تو لگن هست دهانه رحمم 4سانت بازه...6روز دیگه نوبت سزارین دارم

اگ اختیاری باشی یا از قبل سزارین شده باشی چرا انجام میدن

نامه باید داشته باشی یا قبلنا سزارین کردی دیگه اوت موقعه سزارین میکنن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی