یه خانومه دیروز تاپیک گذاشته بود که جنین اومده تو لگن دکترم گفته دیگه نمیشه سزارین کرد و باید طبیعی زایمان کنی استرس داشت میگفت من آمادگی ندارمو اینا البته اولین بارداریش بود
بچه منم تو لگن هست دهانه رحمم 4سانت بازه...6روز دیگه نوبت سزارین دارم
اگ اختیاری باشی یا از قبل سزارین شده باشی چرا انجام میدن
نامه باید داشته باشی یا قبلنا سزارین کردی دیگه اوت موقعه سزارین میکنن
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.