۸ پاسخ

من بچه ابجیم طبیعی نشد بیاد میگفتن سرش قسمت لگن میانی رد نمیشه سزارین کردن از ۸ صبح تا ۱ ظهر درد طبیعی کشید ولی قطعا سرش تو لگن بوده که بردن واسه طبیعی دیگه بعدشم سزارین شد

وقتی دهانه رحمت باز بشه سزارین فک نکنم بکنن نمیدونم من این طور شنیدم

چرا عزیزم توی لگن هم بیاد بالاخره توی رحمه و رحم رو برش میدن و برش میدارن استرس نگیر ❤

بچم من تو لگن اس یه هفته میشع ولی میخوام طبیعی بیارم

ازمن اومده تو لگن ولی دهانه رحم یکونیم سانت

ربطی داره مگ؟؟

چرا دیگه میشه ولی سزارین اختیاری میشه

🫠🫠🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی