۴ پاسخ

منم درد لگن و کمر دارم،،خدا کنه طبیعی باشه،،یه موقع زایمان زودرس نکنیم،،خیلی ترس دارم،

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

منم کمر دردو دارم

وای خیلی بده میفهممت منم دارم
موقع پهلو به پهلو شدن که نابودم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی