آش دوغ هم خوبه
خوش به حال خواهرت که تو رو داره .من باردارم هیچ کس برم هیچی نمیاره کاش یه خواهرداشتم.هوس دلمه کردم ولی برگ ندارم
براش آجیل بخر انواع مغزها ... براش برگه زردآلو بخر . چلو گوشت با سالاد شیرازی . کیک توت فرنگی یا پرتقالی خیلی خوش طعمه . لواشک زردآلو و آلوچه جنگلی . شیر نارگیل یا خود نارگیل .آناناس . خیلی چیزای دیگه که من برای خواهرم وقتی خواهرزادمو باردار بود میخریدم قربونشون برم
سینی ویار براش درست کن
روی سینی چوبی براش تنقلات ترش بچین مثل لواشک ،ترشک،چوب شور......
آشم خوبه کنار کیکت درست کنی بیشتر باردارا دوست دارن
انشاالله همیشه محبت هاتون لب ریز باشه منم یه خواهر دارم فقط جز زخم زبون چیزی ندیدم ازش
اگه حالت تهوع داره براش سیرابی بپز ببر
غذای مورد علاقه شو ببر یکمم ترشک الوچه ببر
براش الوچه ولواشک ترش بخر ۴مغز اب میوه طبیعی مثل هویج بستنی میوه فصل گوجه سبز 😜
غذای مورده علاقشو ببر اگه میدونی
خوشبحال خواهرتون که شمارو داره من حامله بودم کسی چیزی برام نیورد
براش چیزای مقوی ببر
عزیزم مبارک خواهرت باشه نی نی دار شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.