این آماده شدن خونه آدمو قشنگ دق میده درکت میکنم
ب امیدخداااا.منم تایپیک قبل
عزیزم چرا ب اون بدی اول مشکل خودتو حل کن
آخراشی دیگه عزیزم صبور باش😘 ما تو مرحله خاکگچ هستیم هنوز خیلی مونده ولی از الان ذوق دارم. کم کم دارم وسایل خونه جدید میگیرم
انشالله
منم ۱۴۰۴یه وام گرفتیم ماشین کار شوهرم را بهتر کردیم قسطمون سنگین شد ببینم تا سال دیگه یه وام میشه بگیریم کابینت ها را تعویض کنیم فعلا نمیتونیم قسط اضافه کنیم وام ۲۴ ماهه گرفتیم قسطا زیاده بدون وام تو ایران هیچ کاری پیش نمیره پس اندازی نمیمونه کابینت خونمون حدود ۱۳ یل ۱۴ سال قبل زدن نتونستم عوض کنم موقع عروسی
عزیزم ماهم ۳۰۰ میلیون باید تا مرداد جور کنیم برا خونه خیلی سخته خدا خودش بهمون کمک کنه ماهم باید کابینت بزنیم فقط لحظه شماری میکنم اون روز رو زودتر ببینم دارم اسباب کشی میکنم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.