بچه رو وقتی دست باباش میسپری
😂😫🤦

تصویر
۶ پاسخ

چی شدههه مگهه

خودش که راضیه😂

بیشتر بهش خوشمیگذرع🤣🤣
چون باباها نه تو کارشون نیست

چقدم حال میکنه🤗😂😂

منم از اسب می ترسم چون بچه بودم چندبار افتادم رفته بودیم ۱۳بدر یه اقاهه اسب داشت همه سوارش شدن از بچه تا بزرگترا بعد دخترمم دوستداشت سوار شه تو بغل هیچ کس هم نمی رفت سوار شه حتی باباش هیچی منو مجبور کرد سوارشم دخترمم بغلم وااااااااااااای سکته کردم یعنی وقتی راه می رفت فک می کردم الان می فتم😑😑😩

وای من اصلا بچم نمیدم به شوهرم تنها

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان محمد هانی مامان محمد هانی ۳ سالگی