خانومای تهرانی بهترین بیمارستان دولتی کدومه؟؟ 😓

۷ پاسخ

بقیه الله عالیه ماه انقدر پرستاراش خوبن که حد نداره اتاقاشم خوبه

آیت‌الله کاشانی

بیمارستان مهدیه هم خوبه

هیجکدوم🤣🤣🤣

میلاد به نظرم
ولی باید بری پرونده باز کنی چندتا کلاسم شرکت کنی

اگه زایمان دومته میلاد خوبه
مصطفی خمینی ام نیمه دولتیه

من فقط میلاد رو شنیدم خوبه،

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد