بقیه الله عالیه ماه انقدر پرستاراش خوبن که حد نداره اتاقاشم خوبه
آیتالله کاشانی
بیمارستان مهدیه هم خوبه
هیجکدوم🤣🤣🤣
میلاد به نظرم
ولی باید بری پرونده باز کنی چندتا کلاسم شرکت کنی
اگه زایمان دومته میلاد خوبه
مصطفی خمینی ام نیمه دولتیه
من فقط میلاد رو شنیدم خوبه،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.