۳ پاسخ

تو دولتیا البرز عالیه

دکتر های خوب همه خصوصی هستن مخصوصا اگه سزارین اختیاری بخوای
هاشمی آشتیانی خیلی دکتر خوبی
زهره دولتی هم دکتر خوبی ولی زیر میزی هاش زیاد
بیمارستان خوبم البرز با تامین اجتماعی رایگان تقریبا

اره سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 روزهای ابتدایی تولد