من زدم هاله داشت بعد روز ۱۵ زدم منفی بود الان یک هفته از پریود م گذشته هنوز پریود نشدم
من روز ۱۲ زدم هاله انداخت روزای بعد هی پررنگ تر میشد آزمایش دادم باردار بودم
بتا بده تست تا چند روز از موعد نگذره اشتباه نشون میده تجربه داشتم هزار بار
آزادسازی یعنی چی؟
تا ۲ هفته بعد ازاد سازی مثبت کاذب ممکنه بده
و کلا بی بی چک تا ۱۲ دوز تاخیر نباشه ممکنه بارداری رو نشون نده
نهه زوده حوصله کن
من 11ازادسازی زدم منفی شد سیزده زدم هاله انداخت بزار دو روز دیگه بزن
دکتر به من گفت ۱۵ روز بعد آزاد سازی باید تست بدی که درست باشه
طاقت بیااااار تو میتونی😂
کاش روز ۱۴ بزنی
نه اگر آزاد سازی زدی مثبت کاذب میشه
هر موقع دکترت گفته همون موقع بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.