بچها من طاقت ندارم دیگه فردا ۱۱ ازاد سازی هستم بیبی چک بزارم ؟؟

۱۰ پاسخ

من زدم هاله داشت بعد روز ۱۵ زدم منفی بود الان یک هفته از پریود م گذشته هنوز پریود نشدم

من روز ۱۲ زدم هاله انداخت روزای بعد هی پررنگ تر میشد آزمایش دادم باردار بودم

بتا بده تست تا چند روز از موعد نگذره اشتباه نشون میده تجربه داشتم هزار بار

آزادسازی یعنی چی؟

تا ۲ هفته بعد ازاد سازی مثبت کاذب ممکنه بده
و کلا بی بی چک تا ۱۲ دوز تاخیر نباشه ممکنه بارداری رو نشون نده

نهه زوده حوصله کن

من 11ازادسازی زدم منفی شد سیزده زدم هاله انداخت بزار دو روز دیگه بزن

دکتر به من گفت ۱۵ روز بعد آزاد سازی باید تست بدی که درست باشه

طاقت بیااااار تو میتونی😂
کاش روز ۱۴ بزنی

نه اگر آزاد سازی زدی مثبت کاذب میشه
هر موقع دکترت گفته همون موقع بزن

سوال های مرتبط

مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری