۱۰ پاسخ

دختر منم همینه با اینکه ازمایش داده همه چیش اوکی بوده
کف دست و پاش سرده و عرق میکنه

پسرمنم پاهاش مثه یخه و عرق میکنه

واییی پسر منم همینه دست پاهاش هم زودی یخ می‌کنه

دختر منم زیر پاهاش همش خیسه

دختر من عرق سرد می‌کنه طبیعیه

پسرمنم همینجوره

پسر منم همینطور بود دیگه خوب شد قبلش هم چکاپ‌کامل انجام داد خداروشکر همه چیز خوب بود

اگر موقع شیر خوردن یا بازی کردن و تکون خوردنای زیاد عرق میکنه بله طبیعیه

پسرمنم همینطوره نمیدونم چرا

میگن از کم خونیه .باید ازمایش بده معلوم شه کم خونه یانه

سوال های مرتبط