علائم اول بارداری چیه؟

۱۹ پاسخ

درست و علمیش اینه:
علائم بارداری هرکسی دقیقا شبیه علائم پریودی خود اون شخصه
ک فقط با بی‌بی چک و بتا فرقشون مشخص میشه

گرفتگی لحظه ای تخمدان و شکم بودو کمی سینه درد

تکرر ادرار ،درد سینه

من سینه درد و تغییر رنگ نوک سینه و بزرک و سیخ شدن نوک سینه بود و درد های پریود و سردرد و نفخ و سوزش معده

دل درد
کمر درد
حالت تهوع
خستگی(خواب آلودگی)
تکرر ادرار
هوس کردن چیزی نصف شب

منکه درد تخمدانام ، نوک سینه هام درد میکرد ، تکرر ادرار ، و همش خسته بودم

پریودی

درد شدید سینه از پریودی بدتر
درد تخمدان ها که به واژن کشیده میشه
سرد و گرم شدن بدن

هیچی خخخخخ

درد پریودی

یعنی امکان داره درد سینه تو روزهای نزدیک موعد داشته باشیم و باردار باشیم؟؟

من الان خستگی خاب آلودگی جوش صورت حالت تهوع کم و افزایش اشتهاا دارم کمر درد هم گاهی اوقات با سرگیجه نه رو مونده ب موعدم دعا کنید برام🥺🩵💙

من تاخیر ۶روز و سینه درد شدید که تو پریودی هم همیشه سینه درد داشتم و علائم دیگه ای نداشتم

من ک فردا_پسفردا موعدمه و انگار ن انگار
فک کنم بازم پریود میشم

گلاب به روت منکه یک هفته ب موعد ببخشیدا اسهال بودم دارو خوردم خوب شد و خیلی خواب آلود یعنی دست خودم نبود یه دفعه گیج میشدم یه ساعتی میخوابیدم فکر نمیکردم ک حامله باشم ۴روز ک تاخیر خورد تست زدم مثبت شد

هر بارداری علائمش فرق میکنه من بارداری الانم با بارداری قبلیم علایمش فرق میکرد

من مثانه و شکمم تیر میکشه یه حالت تهو خیلی خفیف هم دارم

خستگی حالت تهوع

فقط باید یک هفته پریودی عقب بیافته بعد علائم مشخص میشه همین

سوال های مرتبط

سارا سارا قصد بارداری
faezeh faezeh قصد بارداری
مامان بادام z مامان بادام z قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
پریسا پریسا قصد بارداری