۲ پاسخ

من دیگه نزدیکشم
شاید بگی بچت کوچیکه هنوز
ولی دیگه بدنم نمیکشه پادرد دست درد گرفتم
بچم بدخواب بود همش سینه تو دهنش بود شب تا صبح
من آروم آروم از یکسالگی کمش کردم الان تقریبا روزی 2 وعده میخوره
شیرم به تبع خیلی کمتر شده
شیر گاو و شیرپاستوریزه میدم بهش
تو خواب اوایل مثل سینه زیاد میخورد الان نزدیک صبح یه وعده میخوره دوباره می‌خوابه
وقتی کم کم و آروم وعده هارو کم کنی اصلا به بچه فشار نمیاد
چیه بعضی خانما یهو میگیرن بچه بیچاره تا دو هفته تو شوکه
چقدر ضربه روحی میخوره....

ها منم دیگه میخام ۱۸ ماهگی بگیرم
شیر مادره یا شیر خشک ؟

سوال های مرتبط