واسه منم اینجوری شده الان رفتم صدا قلبشو گوش دادم گفت خوبه ☹️☹️نمیدونم والا شایدم واقعا جاشون تنگه
چی شد
اگه اب دورش کم شده سعی کن مایعات زیاد بخوری، ن اینکه فقط یه روز ، کلا شروع کن روزانه ب خوردن مایعات زیاد مخصوصا اب
عزیزم شاید خوابه نی نی...چند ساعته گه تکون نخورده....من توی هفته های شما بودم همینطوری بود ... مثلا هرروز قبل صبحانه بیدار میشد و کلی لگد میزد ولی باز دوسه اصلا تکون نمیخورد تا بعدازظهر بعد تکون میخورد....حالا شماهم اگه مدت زیادی نیس عجله نکن ...خوداکیای ترش یا شیرین بخور یکم راه برو ...همین استرس باعث میشه بدتر بچه تکون نخورده عزیزم...اصلا ریلکس باش ... بعد اگه خدایی نکرده دیدی دیگه غیر طبیعیه برو بیمارستان یه ان اس تی بده خیالت راحت بشه...ولی بازم میگم نترس چیزی نیس
نوشابه بخور چنان تکونی میخوره کنگو
عزیزم اگه شکمت سفت نیس نگران نباش
من شکمم سفت بود بچه حرکت نداشت یا خیییلی کم اومدم تست انقباض دادم و نوار قلب تکون خورد ولی چون انقباض دارم یستریم کردن
شکمتو یکم ماساژ بده
اب سرد بخور
برا منم همینطوره 🙁🙁🙁🙁
میگن بزرگتر شده جاش کمتره
من ساعت ۱۱ نوبت دکتر گرفتم برم ببینم دکترم چی میگه
قبلا با چی خیلی تکون میخورد؟؟
احتمالا برای همون آب دورشه که کم شده، سرم میدن درست میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.