رفتیم ماه سوم 🥺🍼 شیش ماه دیگه بغلت میکنم نی نی 💛🧿

۹ پاسخ

خیلی حسه خوبیه .من هرروزشو دارم میشمارم.مامانم میگه اینجوری برات دیر میگذره هرروزو داری میشماری ولی دست خودم نیست 🥹

منم ۸هفته و۲ روزهستم باهمیم

انشالله ب سلامتی ☘️

انشالله صحیح و سلامت همه مادرا بچه هاشانو بغل کنن‌

دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا‌ و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدین‌ توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری

الهی امین😍

دقیقا منم امروز رفتم ماه سوم فک کنم باهمیم من ۸هفته ۳ روز هستم

انشاالله بسلامتی

به امید خدا

سوال های مرتبط