خیلی حسه خوبیه .من هرروزشو دارم میشمارم.مامانم میگه اینجوری برات دیر میگذره هرروزو داری میشماری ولی دست خودم نیست 🥹
منم ۸هفته و۲ روزهستم باهمیم
انشالله ب سلامتی ☘️
انشالله صحیح و سلامت همه مادرا بچه هاشانو بغل کنن
دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدین توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری
الهی امین😍
دقیقا منم امروز رفتم ماه سوم فک کنم باهمیم من ۸هفته ۳ روز هستم
انشاالله بسلامتی
به امید خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.