برادرزاده من بستری بود بدو تولد، یک هفته طول کشید شناسنامه بگیریم براش.میخواستن برامون پرونده قضایی درست کنن.که چرا تا الان شناسنامه نگرفتین میخواستین بچه رو بفروشین😶 شما تا الان نگرفتین هنوز؟؟
شاینا جالب نیست
لنا قشنگه
لنا عزیزم شاینا تکراری
لنا خیلی بیشتر از شاینا من نظرم به اسماییه ک کم تر شنیده شده باشن
لنا خیلی شیکه
لنا… خیلی خوش آواتره
شاینا
لنا
لنا...
لنا خیلی قشنگه
لنا قشنگتره بنظر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.