۱۲ پاسخ

برادرزاده من بستری بود بدو تولد، یک هفته طول کشید شناسنامه بگیریم براش.میخواستن برامون پرونده قضایی درست کنن.که چرا تا الان شناسنامه نگرفتین میخواستین بچه رو بفروشین😶 شما تا الان نگرفتین هنوز؟؟

شاینا جالب نیست

لنا قشنگه

لنا عزیزم شاینا تکراری

لنا خیلی بیشتر از شاینا من نظرم به اسماییه ک کم تر شنیده شده باشن

لنا خیلی شیکه

لنا… خیلی خوش آواتره

شاینا

لنا

لنا...

لنا خیلی قشنگه

لنا قشنگتره بنظر من

سوال های مرتبط

مامان خوشگله مامان خوشگله ۳ ماهگی