مخام از اسم دنیا منصرف بشم دقیقه ۹۰😐😐

۱۵ پاسخ

قشنگ نيست اسم دنيا 😕

چی میخوای بذاری منم دوس ندارم دنیا

برو اینستا بزن اسم دخترونه . اسمایی نشونت میده که اصلا نمیدونی کدومو انتخاب کنی .
من که گیج شدم هنوز نمی‌دونم چی بذارم از بس اسمای جدید و قشنگ اومده😂

درنا. یاترلان

اره اسم دنیا قشنگ نیست نمیدونم چرایاددنیاجهانبخت می افتم😂

عزیزم آیدا آیلار بهم میان

آیسل هم قشنگه 🥰

تو هنوز زایمان نکردی
من زایمان کرده بودم بعد از ۸ روز نظذمون عوض شد گذاشتیم آیلین🤣😂
اول می‌خواستیم بزاریم آوینا

یکم قدیمی شده

منصرف بشووووووو
خودت ایدا ب این فشنگی دخترت دنیا

چقدر دلم میخواد دلسا بزارم ولی شوهرم نمیخاد😐

بنظر من بشو معنیش خوب نیس

منم دنیا دوست ندارم
خودت ایدا هستی بچت رو بذار ایناز

هیچی تو ذهنم‌نیست

چی میخای بزاری

سوال های مرتبط

مامان آواز مامان آواز ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۲ ماهگی