🙄😶
چرا عزیزم
فند و شکر زیر دو سال اصلا خوب نیست
اونم ۶ ماهگی که هر نوع قند و شکر و ادویه و نمک کاملا ضرر داره
منم نمیخوره
خوب نیس واقعا زورش نکن نمیخوره خو شیر که میخوره
خود پرستار تو همون اولین ساعات بچه ک ب دنیا اومد بهش اب قند داد منم بعد اون چندباری دادم
حتی پستونکشم ب همین طریق بهش دادم والا مشکلی هم نداشتم
زیاد جدی نگیر قدیمیا چای شیرین میدادن مگه بچشون طوری شده
اینم تازه مد شده همه چی ضرر داره
نه اصلا نده
متاسفانه قند و شکر برای رشد قد خوب نیست
از قند بده بهش منم میدم کمی اب جوشیده سرد شده رو با یه کوچولو قند که حل شده میدم بهش بچه هس تشنش میشع نمیتونه بگه
عزیزم نده دکتر بهم گفت کلا بچه رو با مزه شیرینی آشنا نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.