۳ پاسخ

منم از دیشب فقط زیر دلم و کشاله رونام درذمیگیره زودی هم وا میشه اما کمرم دردنمیگیره

اره عزیز رفته رفته فاصله ش باید کم بشه مثلا هر ده دقیقه بگیره

آره عزیزم، خیلی مراقب باش ، بنظرم برو معاینه شو، انشالله ک بسلامتی فارغ بشی

سوال های مرتبط