خانوما بچه های شمام آب نمیخورن چجوری بهشون آب میدین

۷ پاسخ

دختر منم همینجوری بود دکتر گفت چند قطره گلاب بریز ، امتحان کردم خوشش اومد

با لیوان بهش اب میدم البته کلی از دهنش میریزه ولی خیلی مشتاقه لیوان می بینه بی تاب میشه، با لیوانهای رنگارنگ و خوشگل امتحان کن

با لیوان براش جالبه میخوره

قطره چکون یا قاشق یااا طعم دارش میکنم .مثلا یه اندازه نخود بیسکویت یا هرجی ک داشته باشم قاطیش میکنم

اره نمیخوره با قطره چکون بزور میدم وگرنه تو شبشه میبینه ابه نمیخوره باهاش بازی میکنه😂

بالیوان میدم بازی بازی میخوره

پسر من هیچ جوره نمیخوره با قطره چکون میدم بعضی وقتا
ولی الان چند روزه شیشه شیر اب میکنم میدم دستش. بازم نمیخورع خیلی کم اگر بخوره

سوال های مرتبط

مامان 𝙍𝘼𝙎𝙏𝘼 مامان 𝙍𝘼𝙎𝙏𝘼 ۱۷ ماهگی
مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی