۷ پاسخ

آره خاصیتش یکیه کدو تنبل شیرین تر و خوشمزه تره

من هنوز فرقشون رو نمیدونم فک کنم از اول کدو تنبل دادم

عه مگه جفتش یکی نیست؟ 🤨🤨😂

عزیزم همون گردا هم کدو حلوایی هس دو مدل داره
کدو تنبل هیچ فرقی با حلوایی نداره

مگه یکی نیستن؟😁

من فکر کردم یکین😂

منم کدو حلوایی گیرم نیومد کدو تنبل گرفتم دخترم خیلی دوس داشت خودمم مزه کردم خوشمزه اس مزه طالبی اینا میده😂

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی