خانمایی که🔴 هماتوم 🔴داشتید
تا سونو انومالی از بین رفت؟🥺🥺

۶ پاسخ

فقط استراحت کن مال من خداروشکر با استراحت جذب شده

من هفته هشت داشتم هفته ۱۲ رفتم ان تی گفت جذب شده هیچی نیس شیاف و استراحت لازمه فقط

برای منکه جذب نشده هنوزم دارم

ببخشید هماتوم چیه؟

ان تی ک رفتم گف کوچک شده
تا هفته دیگه برم انومالی ببینم رفع شده یان

واسه من داشتم تو انومالی هم بود استراحت کن که جذب بشه پاهاتو رو به بالا به دیوار بزن

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری