خانوما از کی خودتون بچه رو بردین حموم؟
سخت نبود؟

۱۳ پاسخ

نزدیکای دو ماهش بود ک بردمش

از 20 روزگی نه اصلا سخت نیست

۴۰روزگی😁

من تا الان دوبار بردمش حموم یه بار با شوهرم ک ۲۷روزش بود
یه بار دیگ تنهایی ک ۴۵روزش بود

ن بعد حموم چهل روزگیش خودم دیگه بردمش شب انشالله میبرمش

از ۲۰ روزگیش خودم میبرمش

از همون اول نه اول خودت حموم کن بعد یه تیشرت و شورتک بپوش بچه رو ببر لیز نخوره یکی بیرون باشه شستی بدی بهش

از ۳ ماهگی... بین پاهای باباش درازمیکشونم و خودم میشورمش

از ده روزگی

من الان یهویی تصمیم گرفتم ببرم
راهم با خونه ی مامانم دوره برا همین مجبورم خودم ببرمش

من 20 روزگی خودم بردم نه اصلا

من ۴ ماه و یک هفته اینا
هفته پیش یعنی😍
نه سخت نبود استرس داشتم فقط ک اونم برا بار اول طبیعیه
اتفاقا الان خوشم اونده دلم میخواد هرروز حمومش بدم🤣

ماکه از10روزگی اصلاسخت نیست

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی