۳ پاسخ

٣٣٠تا خیلی منم شیرخشک نداشت دیشب ١٥٠تا خورد
بعد دیگه ابکی ٣ درجه خخخ درست کزدم

کم کم سعی کن از شیر بگیریش چون بعدا سخت میشه برات

عزیزم🤣

سوال های مرتبط