۲ پاسخ

سلام نظر من یکسالگی جشن بزرگ و. انچنانی نمیخواد چون بچه ت هیچ درکی از تولد نداره و نمیمونه ولی من یه جشن سه نفره گرفتیم همه چیز گرفتم بعد کیک‌رو تقسیم کردیم بین خانواده هامون اینجوری دخترم بیشتر باهامون هماهنگ شد میتونی دو خانواده رو دعوت کنی ولی بیش از حد شلوغ نباشه بچه اذیت میشه

میخام ببرم اتلیه کیکشم اینه

تصویر

سوال های مرتبط