چسب برق بزن
رب اناربزن
رژ قرمز بزن بگو اوخ شده درد میکنه
من شنیدم تلخک و چسب و مو و این روش های قدیمی اصلا خوب نیست
و منی که همش میخوام از شیر بگیرم ولی خودم هی بغضم میگیره . نمیدونم چیکاررکنم😢
اره بچه خواهر من حرف میزد قشنگ یادمه میگفته کخ ولی میخورم همه براش میخندیدن با چسپ سیاه ببند یا اگه کسیو داری چن ساعتی بده اون نگه داره نبینتت
تلخکمیگن با اب سرد باید قاطی کنی ک خیلی تلخ باشه ب غیر اب سرد تلخیش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.