مامانا بچم تو خواب میترسه چرا

۳ پاسخ

قنداقش کن اون از دستاش که تکون میخوره میترسه
تازه به دنیا اومده طبیعیه قنداق کنی هم خودت راحت میخوابی هم بچه خواب آرومی داره الان اونجوری اذیته طفلکی

نوزاد همین جوریه یک جور رفلاکس طبیعی هست سعی کنید مثل قنداق اما نه خیلی سفت و محکم مثل قدیما دستاشو ببندی که تکون نخوره خوابش خراب بشه اذیت شه و شمام اذیت کنه

قونداقش کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی