قنداقش کن اون از دستاش که تکون میخوره میترسه
تازه به دنیا اومده طبیعیه قنداق کنی هم خودت راحت میخوابی هم بچه خواب آرومی داره الان اونجوری اذیته طفلکی
نوزاد همین جوریه یک جور رفلاکس طبیعی هست سعی کنید مثل قنداق اما نه خیلی سفت و محکم مثل قدیما دستاشو ببندی که تکون نخوره خوابش خراب بشه اذیت شه و شمام اذیت کنه
قونداقش کن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.