۴ پاسخ

اووووو سه روز ک این حرفارو نداره تا یک هفته عادیه بنظرم

منم ۷ روزه عقب انداختم بیبی چک هم زدم منفی بود

منم مث توام،باید ۱۸ ام میشدم نشدم،آزمایشم رفتم منفی بود،هنوز نشدم ولی میگن بخاطر فصله

انشالله هرچی که براتون خیره بشه 🙂

سوال های مرتبط