استراحت داشته باش عزیزم نمیخوام بترسونمت من انتی۳۱بود انقدر تحرک داشتم اومد پایین اشتباه کردم ولی شما اولش استراحت کن بزار بره بالاتر راحتره
نرماله ها اما برا هفته شما یکم پایینه باید استراحت کنید بالا بره
من رفتم بمن نگفت گفت از انتی ب بعد میگن الان خیلی زوده🙁
استراحت کن بره بالا برا هفته شما کمه باید ببینی برا انتی چقدر شده
عزیزم یکم پایینه من سونو ان تی ۳۷ بود
بچه هرچی بزرگ تر شه عدد میاد پایین تر سعی کن مواظب باشی بار سنگین پله بالا و پایین کردن مراقب باش
برای منم دعا کن ۲شنبه باید برم سونو
عزبزم سونو واژینال شدین یا شکمی
چقد زود فرستادنت ، من هفته نهمم ، واسم 19 اردیبهشت تاریخ زده که برم
استراحت کن. تا انتی پایینتر نیاد
ارهذعزیزم من انتی چک کرد طول سرویکسو اولین بار برام۳۴ زیر سی بده فک کنم
آخرین پریدیت چندمه؟
قلبش تشکیل شده بود؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.