خانما طول سرویکس ۳۲خوبه الان ازسنوقلب اومدم ❤️🥺

۱۲ پاسخ

استراحت داشته باش عزیزم نمیخوام بترسونمت من انتی۳۱بود انقدر تحرک داشتم اومد پایین اشتباه کردم ولی شما اولش استراحت کن بزار بره بالاتر راحتره

نرماله ها اما برا هفته شما یکم پایینه باید استراحت کنید بالا بره

من رفتم بمن نگفت گفت از انتی ب بعد میگن الان خیلی زوده🙁

استراحت کن بره بالا برا هفته شما کمه باید ببینی برا انتی چقدر شده

عزیزم یکم پایینه من سونو ان تی ۳۷ بود
بچه هرچی بزرگ تر شه عدد میاد پایین تر سعی کن مواظب باشی بار سنگین پله بالا و پایین کردن مراقب باش

برای منم دعا کن ۲شنبه باید برم سونو

عزبزم سونو واژینال شدین یا شکمی

چقد زود فرستادنت ، من هفته نهمم ، واسم 19 اردیبهشت تاریخ زده که برم

استراحت کن. تا ان‌تی پایینتر نیاد

ارهذعزیزم من انتی چک کرد طول سرویکسو اولین بار برام۳۴ زیر سی بده فک کنم

آخرین پریدیت چندمه؟

قلبش تشکیل شده بود؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جو جو ممد🩷🦄 مامان جو جو ممد🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری