سلام‌دوستان من رفتم سونو گفت طول سرویکسم ۳۲خوبه؟

۴ پاسخ

خوبه ولی رعایت کن
توالت فرنگی
خم و راست نشدن
حمام طولانی نرفتن
پله بالا پایین نرفتن و... اگه تا انومالی نیاد پایین‌تر خوبه وگرنه خطرناکه

خوبه اره رعایت کن پایین تر از ۳۰ نیاد

اره عزیزم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسین💕 مامان حسین💕 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری