۴ پاسخ

سلام. من فقط مقعدم میخاره😐هرچی میشورم هرچی تمیز میکنم هرچی میخارومم خوب نمیشه باز میخاره

زایمانت طبیعی بود؟
میشه برامون تعریف کنی چجوری بود؟دردش قابل تحمل بود یا با پمپ درد و اپیدورال زایمان کردی
الان حالت چطوره راحت میتونی پاشی کاراتو کنی؟

خارش طبیعیه عزیزم.. بخیه ها دارن جوش میخورن. چند روز زایمان کردی

سوزش اره ولی خارش نه.برودکترببین عفونت نیست؟

سوال های مرتبط