اولی ناز و خانوماست.
دومی فاجعه
بنظرم اولی خیلی سن بالا میبره دومی خیلی جلفه
جفتش😍دومی شیکتره چون خاص تره ولی ازاولی پره
اولی بهتره
بنظرم هرچی اولی قشنگه دومی فاجعه هست 👀🫣😂
سلیقه من تاابد خانومانست
اولی
اولی جیگره
اولی بهتره نازه
دومی باید خییییییلی خوشگل و خاص باشی بهت بیاد
یک
اولی 😊
فقط منم از دومی خوشم اومد
اولی.
اوولییییی
اولیه عالیه
اولی 😍❤🔥
اوای...دومی خیلی وحشیه
اولی
اولی🤩
اولی
۲۲۲۲۲۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.