۲۰ پاسخ

اولی ناز و خانوماست.
دومی فاجعه

بنظرم اولی خیلی سن بالا میبره دومی خیلی جلفه

جفتش😍دومی شیکتره چون خاص تره ولی ازاولی پره

اولی بهتره

بنظرم هرچی اولی قشنگه دومی فاجعه هست 👀🫣😂

سلیقه من تاابد خانومانست
اولی

اولی جیگره

اولی بهتره نازه
دومی باید خییییییلی خوشگل و خاص باشی بهت بیاد

یک

اولی 😊

فقط منم از دومی خوشم اومد

اولی.

اوولییییی

اولیه عالیه

اولی 😍❤🔥

اوای...دومی خیلی وحشیه

اولی

اولی🤩

اولی

۲۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط