پسرم لپاش اگزما زده چی بزنم خوب بشه؟؟؟؟

۲ پاسخ

من براي بچه ام كرم اتوپيك ماتيلدا،سيوند مخصوص اگزما بچه ها امتحان كردم.ماتيلدا بهتر بود.ميگن ماستلا و كيو وي هم خوبه ولي قيمتاش خيلي بالاست.

اگه زیاده هیدروکورتیزون ۱ درصد
اگه کمه اوره بیبی فرست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی