۸ پاسخ

نمیدونم اینایی ک پوشک تولید میکنن چرا سایز دو رو انقد کوچیک و سه رو انقد بزرگ تولید میکنن😐حد وسط نیس

من بچم 5ونبم تازه دو سه روزه 3 میبندم 2 کشش جا مینداخت

بله خوبه ببند
منم سایز یک به دخترم میبندم کمرش تنگه براش و دور رون پاش🥴
این بسته تموم بشه دیگه میخوام دو ببندم براش

آره بابا خیلی راحتتره، من دخترم از وقتی ۵۷۰۰ شد ۳ میبندم، هم نم نمیده بیرون هم پای بچه راحتتره توش

عزیزم به جثه بستگی دارع من پسرم رون تپلی داره خیلی وقته دارم ۳ استفاده میکنم تقریبا ۵/۵ کیلو بود الان ۶ کیلو شده همین ۳ هم رد میندازه دیگه🙃😑

من بچم ۵/۵هنوز ۲میبندم

پسرم ۵ کیلو سایز ۳ میندم

من بچم ۵۴۰۰ عه دو میبندم هنوز وارد سه نشدیم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان دلاناکوچولو🤱🩷 مامان دلاناکوچولو🤱🩷 ۸ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی