نمیدونم اینایی ک پوشک تولید میکنن چرا سایز دو رو انقد کوچیک و سه رو انقد بزرگ تولید میکنن😐حد وسط نیس
من بچم 5ونبم تازه دو سه روزه 3 میبندم 2 کشش جا مینداخت
بله خوبه ببند
منم سایز یک به دخترم میبندم کمرش تنگه براش و دور رون پاش🥴
این بسته تموم بشه دیگه میخوام دو ببندم براش
آره بابا خیلی راحتتره، من دخترم از وقتی ۵۷۰۰ شد ۳ میبندم، هم نم نمیده بیرون هم پای بچه راحتتره توش
عزیزم به جثه بستگی دارع من پسرم رون تپلی داره خیلی وقته دارم ۳ استفاده میکنم تقریبا ۵/۵ کیلو بود الان ۶ کیلو شده همین ۳ هم رد میندازه دیگه🙃😑
من بچم ۵/۵هنوز ۲میبندم
پسرم ۵ کیلو سایز ۳ میندم
من بچم ۵۴۰۰ عه دو میبندم هنوز وارد سه نشدیم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.