منم دوماهگی داره پسرم
بنظرم 4ماهگی واکسنش خوبه و سبکه چون پسر من دو ماهگی از درد مدام ناله میکرد ولی اینبار یعنی 4 ماهگی حالش خداروشکر خوب بود انگار واکسن نزده بود انشاالله برا توام همینطوری باشع
منم دخترم سرواکسن ۲ماهگی خیلی اذیت شدهمین الان استرس ۴ماهگیم دارم
عه بچه هامون همسنن منم فردا میبرم دوماهگیش سخت بود نمیدونم این چجوریه
منم 3اردیبهشت😢😢😢واسه دوماهگی خیلی اذیت شدددد
من ک زدم جیگرم خونه سه روزه ن شیر میخوره ن اروم میشه همش گریه دیوووونم کردهههه
وای منم سه روز دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.