۵ پاسخ

منم‌ الان باید ببرم برای واکسن چهار ماهگی

منم شش ماهگی دارم 😣

خیلی،راحته نترس

کی این واکسن ها تموم میشن اه🥲

استرس برای چی

سوال های مرتبط

مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری