واکسن دو ماهگی چطور بود از تجربهت بگو منم ۶ روز دیگه میبرم برا دوماهگی🥲
الان ساعت ۳ هنوز بیدارم بالا سرش نشستم تب داره چهار ماهگی از دوماهگی سخت تر قبلش پاراکید بده ک تب نکنه
من زدم امروز
دختر ۲دی بدنیا امد؟
مگ میزنید
نگران نباش عزیزم فقط یکم تب میکنه ک اونم با استامینفون برطرف میشه فقط حولهی سردو گرم مرتب بزار
چهار ماهگی خیلی راحته خیالت راحت دختر من اصلا اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.