۷ پاسخ

واکسن دو ماهگی چطور بود از تجربه‌ت بگو منم ۶ روز دیگه میبرم برا دوماهگی🥲

الان ساعت ۳ هنوز بیدارم بالا سرش نشستم تب داره چهار ماهگی از دوماهگی سخت تر قبلش پاراکید بده ک تب نکنه

من زدم امروز

دختر ۲دی بدنیا امد؟

مگ میزنید

نگران نباش عزیزم فقط یکم تب میکنه ک اونم با استامینفون برطرف میشه فقط حوله‌ی سردو گرم مرتب بزار

چهار ماهگی خیلی راحته خیالت راحت دختر من اصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی