۱۰ پاسخ

واکسن زدی چه طور بود ؟

از ۲ ماهگی راحتتره نگران نباش

واسه پسرم که ۴ ماهگیش سبک تر از دوماهگیش بود ان شاالله واسه بچه شما هم سبک باشه

فک نکنم فردا باز باشن
منم شنبه میرم

منم شنبه میبرم

مگه فردا بهداشتا بازن؟؟

از ۲ بهتره

خیلییی بهتر از دوماهگیه
راااحت

از دوماهگی بهتره نگران نباش

از دو ماهگی اسون تره

سوال های مرتبط

مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته سیزدهم بارداری